Reklamační řád
Reklamační řád internetového obchodu
Vrácení zboží ve čtrnáctidenní lhůtě
- V případě, že nebudete spokojeni s výrobkem ze sortimentu internetového obchodu
https://yeyda.cz/ máte právo jej vrátit bez udání důvodu do čtrnácti kalendářních
dnů od vystavení daňového dokladu.
- Vracené zboží (kompletní balení včetně původního obalu) dobře zabalte, aby nedošlo
k jeho poškození během přepravy zpět k nám.
- Pokud byli se zakoupeným zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi
prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva
kupujícího odstoupit od kupní smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti a
kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté
dárky. Pokud z jakéhokoliv důvodu není možné poskytnuté dárky také vrátit, má
prodávající (OSVČ paní Jašová Šárka, IČ: 47993782), právo na peněžitou náhradu
ve výši obvyklé ceny.
- Peníze za vrácené zboží zasíláme na Vámi uvedený bankovní účet co nejdříve,
nejpozději do 14 dnů od převzetí vráceného zboží na naši adresu. V případě vrácení
zboží ve čtrnáctidenní lhůtě nemá zákazník nárok na úhradu nákladů souvisejících s
přepravou (poštovné, či balné).
Reklamace zásilky poškozené při přepravě
V souvislosti s přepravou může dojít k poškození zásilky. Z našich zkušeností zde uvádíme
postup při reklamaci dvou způsobů poškození, které mohou nastat.
1. Balík je zjevně poškozen, případně jeví známky vyteklého obsahu:
Zjevně poškozený balík doporučujeme našim zákazníkům nepřebírat vůbec od řidiče. Bude
sepsán zápis o škodě. O této skutečnosti podejte neprodleně informaci (telefon, e-mail) do
e-shopu yeyda.cz, resp. provozovatele internetového obchodu https://yeyda.cz/,
info@yeyda.cz.
2. Balík je zjevně nepoškozený a poškozený výrobek zjistíte, až po otevření balíku:
- Máte 3 pracovní dny od doručení zásilky na nahlášení reklamace dodávky u přepravní
společnosti.
- Nahlášení reklamace u přepravní společnosti.
Vždy musíte ponechat balík kompletní, pouze zamezte dalšímu zbytečnému poškození
dalších výrobků (oddělte je od sebe) – pokud jde o vyteklý obsah poškozeného výrobku.
Při návštěvě řidiče přepravní společnosti sepíšete zápis o škodě, přidáte vyplněný
reklamační protokol, ponecháte si nepoškozené výrobky a poškozené předáte řidiči
přepravní společnosti a neprodleně podáte informaci (telefon, e-mail) do e-shopu yeyda.cz,
resp. provozovatele internetového obchodu https://yeyda.cz/, info@yeyda.cz.
Bez vyplněného "zápisu o škodě" (formulář u přepravce) a "reklamačního protokolu"
(formulář na našem e-shopu) nebude reklamace uznána.
Pravidla reklamace vadných výrobků
Provozovatel internetového obchodu https://yeyda.cz/ garantuje zákazníkovi, že
zakoupené zboží nemá při odesílání vady.
- V případě, že dodané zboží má vadu (například nefunkční výrobek, vada
materiálu apod.), může zákazník požadovat výměnu zboží, odstranění vady,
nebo výměnu vadné součásti. V případě poškození zboží vlivem přepravy je
nutno postupovat dle podmínek uvedených v bodě "Reklamace zásilky
poškozené při přepravě". tj. nahlásit reklamaci přepravní společnosti.
- Provozovatel internetového obchodu https://yeyda.cz/ nenese odpovědnost za vady
na opotřebení zboží způsobené jejím obvyklým běžným užíváním (nelze reklamovat
výrobek, který je opotřeben obvyklým běžným užíváním).
- Pokud zákazník sám způsobí vadu výrobku (například nesprávným používáním či
zacházením s výrobkem), nemá nárok na bezplatné odstranění této vady, případně
požadovat slevu.
- V případě, že si zákazník chce ponechat zboží s vadou (v případě drobných vad toto
neplatí) a netrvá na jejím odstranění, může požadovat přiměřenou slevu na toto zboží.
Zákazník má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu provozovatel
internetového obchodu https://yeyda.cz/ nemůže dodat nové zboží bez vady, vyměnit
vadnou součást nebo zboží opravit. Tyto slevy provozovatel internetového obchodu
https://yeyda.cz/ vždy s kupujícím individuálně. Odpovědnost za jiné vady trvá stále
24 měsíců, neboť nebyly rozpoznatelné již při převzetí a nebyla na ně spotřebiteli
poskytnuta sleva.
- Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v
době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Záruční doba u spotřebního zboží činí 24
měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
Záruční doba 24 měsíců se nevztahuje na dárky, které získal zákazník zdarma
(bezplatně). Tyto produkty jsou bez záruky.
- Vyměňujeme jen zboží stejného druhu a ve stejné ceně (v případě požadavku na
výměnu jiného druhu zboží nebo jiné ceny, zboží nevyměníme, ale vystavíme
dobropis na vrácené zboží).
Definujte přesně zboží, které chcete vyměnit. Zboží pečlivě zabalte a s vyplněným
reklamačním protokolem zašlete provozovateli e-shopu. Právo na dodání nového
zboží, nebo výměnu součásti má zákazník i v případě odstranitelné vady, pokud
nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet
vad. V takovém případě má zákazník právo vrácení peněz.
- Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději
do 14 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se provozovatel e-shopu se
zákazníkem nedohodnou na delší lhůtě. Prodávající je však oprávněn reklamaci
nezahájit, dokud nebude mít k dispozici vše, co k reklamaci potřebuje (části zboží,
jiných podkladů apod.). Reklamace začíná běžet až tehdy, kdy spotřebitel dodá
prodávajícímu výrobek, popř. poskytne jinou součinnost potřebnou k posouzení
výrobku.